.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید لاریجانی بر عدم حمایت از کاندیداها

در حالی که برخی رسانه ها با تحریف سخنان رییس مجلس مدعی حمایت دکتر لاریجانی از رییس جمهور کنونی شده بودند، رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مخالفتش با اعلام نظر مجلس درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است فراکسیونها نظرات متفاوتی داشته باشند، اما برای تصمیم‌گیری باید منتظر ثبت نام ها ماند.

دکتر علی لاریجانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه شهدای مجلس شورای اسلامی و بزرگداشت شهید آیت‌الله شاه‌آبادی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا به توصیه شما فراکسیون اکثریت هنوز در مورد کاندیدای واحد انتخاباتی اعلام نظر نکرده است گفت: بحث مجلس با اصولگراها متفاوت است و مجلس وزن خود را دارد و وزن فراکسیون‌ها نیز متفاوت است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد : فراکسیون انقلاب اسلامی نظر خود را اعلام کرده‌است و من معتقدم که مجلس همچنان باید جایگاه مستقل خود را در انتخابات داشته باشد .

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : ممکن است فراکسیونها نظرات متفاوتی داشته باشند، اما برای تصمیم‌گیری باید منتظر ثبت نام ها ماند .

خبرنگار دیگری از لاریجانی پرسید گفته می‌ شود که شما مانع اعلام حمایت فراکسون اصولگرایان از کاندیداتوری احمدی‌نژاد شده‌اید، درست است ؟

وی پاسخ داد : دلیلی ندارد. در مجلس هر نماینده یک رای و نظر دارد و سیستمش نیز همچون دستگاه‌های اجرایی نیست. من اصلا بنا ندارم به عنوان رئیس مجلس موضع خاصی را در انتخابات داشته باشم ، البته از منظر شخصی نظری دارم، اما درست نمی‌دانم که به عنوان رئیس مجلس اعلام موضع کنم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفته‌ام که مصلحت نمی‌دانم رئیس مجلس و اصولا قوه مقننه در قوه مجریه دخالت کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.